Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

tisdag 28 april 2009

Premiär

Hallå där!

Jahap, då har man startat en sida här men jag vet inte vad jag håller på med. Förstår mig inte på det hela men jag ska göra ett försök. Vi får se hur det hela kommer att gå! Ni får ha lite tålamod och överseende.

Igår kväll fick jag finfint besök av våran blivande gudmor Titti. Hon skulle träffa lite kunder idag här i Göteborg .
Och inte nog med att hon kommer och gör en glad hon kommer med massa presenter också……
Tack så hemskt mkt Titti!
Har skvallrat för mamma om allt fint jag fick och jag tror hon blev lite avis på alla fina färgglada ljus jag fick. Kommer att passa jätte bra här hemma på tanken att allt går i ljusa färger så lite färg blir finemang!

Titta allt detta fick jag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar