Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

måndag 5 oktober 2009

mammas glada piggelin


Idag har vi varit på bvc och lyssnat på vad det finns för barnsjukdomar.
Efter det blev det promenad och lunch med mammagruppen. Jätte skoj. Vi är ganska många i våran grupp men det går jätte bra.
Han hade på sig sin "I love NY " bodyn för första gången som han fick av sin gudmor som hon hade köpt när hon var i Usa. Innan har han varit för liten, men nu passar den perfekt.


Kevin börjar mer och mer ta på sina fötter och prata med dom är också latjolaiban..
Men det bästa av allt, var det han gjorde ikväll. Han var gör pigg och glad. Och rätt var det var så började han skratta som bara den....han var så go så....han skrattade länge och högt. Han är underbar !!


Leksaker är också roligt nu....
Hans favorit leksak just nu är den han fick av sin farfar Lennart. En liten hund som sitter i en bil, och så fort man drar i bilen så kommer det olika ljud. Och hans bi som det också kommer ljud ifrån.

2 kommentarer:

  1. Tur att jag snart kommer och hälsar på så att jag kan uppdatera din blogg ;o)

    SvaraRadera