Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

onsdag 31 mars 2010

Kevin hade pusskalas hemma hos Dominic

Här har vi våran Emma tillsammans med hennes finfina son Dominic



Och här har vi Edina, Emmas granne och vän från mamma gruppen...




Idag har det bara regnat och regnat. Är det inte typiskt att det blir ¤%& väder när man bestämmer att vi ska ha picknick med barna jag och Emma. Istället så bestämde vi oss för att komma hem till henne. Edina och hennes goa flicka kom också förbi. Barna hade roligt ihop, busade, lekte och delade med sig napparna med varandra. Kevin va på puss humör men Edinas dotter Willma tyckte att det var roligt en liten stund sen blev det lite väl mkt pussar ...ha ha ha....
Kevin är bara 9 månader och gillar redan att pussa sötnosar.
Måste säga att det var riktigt trevligt hemma hos Emma, Sandra och Alice missade verkligen ngt där..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar