Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

torsdag 15 september 2011

Kevin och sin bästis på dagis

Borde gå och lägga mig nu eftesom jag har jobbat natt, men jag väntar in lite tid så jag kan ringa ett samtal. Sen kan jag sova med gott samvete.

Har börjat på min/mitt ( vad är rätt? Ha ha ha )natt schema och det går faktiskt mkt bättre än vad jag trodde. Det är en heldel att göra så tiden går fort om inte annat så ser jag till att det är finns ngt att göra.
Kul att börja här men jag saknar mina fina kollegor i Centrum :)
Tur att man kan hoppa in då och då så man får det bästa av dom två arbetsplatser.


Här kan ni se hur det går till när Kevin är på dagis.
Hans favorit tjej som han gärna sitter och leker och gosa med.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar