Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

tisdag 17 augusti 2010

Vart har sommaren tagit vägen? Herre gud, Augusti är snart över och nästan alla har avslutat sin semestern eller håller på avsluta den.
Har inte skrivit så mkt under sommaren. Man har haft fullt upp nästan varje dag med jobb och allt annat men jag vill ändå ladda lite sommarbilder. Bilderna kanske kan berätta själva…..


Idag var det Kevins första dag på dagis. Det roliga var att Kevin hade inskolning samtidigt som två pojkar till. Ena killen var våran granne och den andra pojke var från samma mammagrupp som oss så honom har han träffat och lekt mkt med …men nu var det ett tag sedan.





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar