Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

söndag 25 juli 2010

Börjar att plugga till hösten

Det här är första gången jag skriver i min nya mini dator som jag tänker ha nu till hösten då jag ska börja plugga. Känner att jag vill vara så mkt som möjligt med Kevin och att börja jobba och pendla till göteborg…känns inte så lockande just nu. Känner mig laddad för att läsa nu efter ha vart mamma ledig i ett år. Kände redan då jag hade läst klart min KY utbildning att jag ville fortsätta att läsa men det är inte förs nu jag har kommit på vad jag vill läsa extra. Har valt att läsa Psykologi B, Pedagogiskt ledarskap, psykiatri och sjukvård. Valde ämne som kanske gör mitt yrke mer intressant.

Känns som att jag alltid har en massa anledningar till varför jag inte skriver längre men det har verkligen varit fullt upp under sommaren. Robert är pappa ledig och grabbarna trivs jätte bra här hemma medan jag jobbar och jobbar. Men jag trivs också jätte bra. Det är verkligen roligt där jag har hamnat i år. Har valt att jobba nära där jag bor stället för att jobba i mitt ordinarie jobb. Och det är jag väldigt glad över i efterhand.

När jag inte har jobbat har jag hunnit med att umgås med Robert och Kevin.
De har varit mkt med Farfar och sin farbror. Sparkat boll och spelat minigolf. Lika så har Kevin och Robert varit mkt hos farmor och farbror Roland. I dag när vi åkte till farmor och Roland var det första Kevin gjorde var att slänga sig i deras famn. Han var inte alls intresserad av att mamma och pappa som skulle åka iväg utan honom för att gå på bio och gå på restaurang. Han vet att han har det så gott och roligt hos dom. Dom är underbara!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar