Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

fredag 2 juli 2010


Tack vare buzzador får jag om några dagar prova på att lyssna på två ljudböcker. Längtar redan. Passar mig perfekt när jag sitter i bussen eller om man tar en promenad.

Annars så har det inte hänt så mkt i veckan. Har börjat jobba på min sommar schema här i Kungälv samt att jag har tagit åt mig några extra nätter i änggårdsbacken så denna vecka har jag bara varit ledig en dag. känns kul att komma till jobbet och träffa kollegor och brukare men det tar emot att inte träffa Kevin så mkt.
Igår lärde han sig att snurra runt medans vi dansade. Han är så gullig min pluttis. Han har även kommit på att man kan backa när man går. Han har blivit jätte stadig när han går själv. Märkte det igår när vi var och spelade minigolf med Robert och hans yngsta farbror.

Nä dags att sova...

adios

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar