Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

söndag 27 juni 2010

Midsommar i Romelanda

Tanken var att när jag kom hem igår så skulle Jag skriva en massa saker om hur trevligt och fint vi har haft i helgen efter att ha haft en kanon midsommarafton och midsommardag. Vädret var kanon och sällskapet var på top. Men jag väljer att fatta mig kort genom att visa lite bilder så får ni måla upp era egna bilder på hur kanon vi hade det.

Tusen tack till Sandra och Daniel för en underbar midsommar! Lika så till svärmor och Roland som bjöd på grillning och trevlig sällskap på midsommardagen i rörtången


































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar