Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

söndag 20 juni 2010

Rötången

Idag åkte vi familjen till Rötången där vi blev bjudna på mat hos Lisbeth och Roland. Marina och Johan var också där så vi fick umgås lite ;) Marina var så duktig och gjorde gardiner till pappas hus ;)
Lisbeth bjöd på jätte god lunch sedan åkte marina, johan och Robert men jag och Kevin stannade kvar. När det var dags att se Viktorias och Daniels bröllop sprang vi över till Rolands föräldrar och tittade. Kevin var snäll under hela tiden vi satt och tittade. Han hade fullt upp med att kasta boll och busa. De hade en himla tålig och snäll katt som lät bli klappat av en mkt hårdhänt Kevin.
Sedan var det dags att gå tillbaks till deras sommarstugan för Lisbeths bror Lars kom på besök tillsammans med hans trevliga fru Anette.
Vi grillade och hade mkt trevligt tillsammans. Verkligen trevligt att jag och Kevin fick stanna så länge. Lisbeth sktjutsade hem oss för inte så länge sedan. Vi kommer senare hem än pappa som hade vart ute med grabbarna........

Nä dags och säga godnatt...i morgon ska jag jobba extra hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar