Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

torsdag 3 juni 2010

Kevin 11 månader


Nu är det inte roligt att blogga längre. Det kan bero på att nu är det sommar och jag har fullt upp. På kvällarna är man så trött att man knappt orkar starta datorn.
Har börjat ta som varna att bara gå in på min iphone och kolla mina mail och facebook.

Förra helgen så åkte jag till Örebro. Fredag va jag och Alex på bio och såg på Sex and the city. Filmen var bra men jag kände att nu har tjejerna gjort sitt.
Lördag åkte vi på kryssning med Ellie. Det blev en himla lugn kryssning men det gjorde inget. Vi fick ju vara tillsammans och det var det som var meningen, Vi blåste lite ballonger och gjorde det mysigt i hytten eftersom jag och Alex ville fira hennes Piiiip PiiiiiPP års dag.

Kevin har gjort många framsteg. Han tagit några steg, men han är fortfarande lite för feg. Han har kommit på att han kan hoppa om han håller i sig med en hand. Han förstår mkt mer än vad man har tror. Han älskar att dricka ur glas själv. Att hjälpa honom att äta är inte så popis längre….han kan själv. Och det märks tydligt på tvättkorg varje vecka.  Han är mkt för att imitera och man ser på honom hur stolt han blir varje gång han får till det.

Igår fick han busa med sin tjejkompis Alice och sedan fick han träffa Dominic. Jag och Emma åkte in till Slottskogen där vi möte Lydia. Våra planer var att grilla och fika i parken men det vi inte hade räknat med i planeringen var att det var hur mkt folk som helt som skulle springa och tävla…. och publik,jaaa.... det ska vi inte ens prata om!!!.

Nä,dags och sova kanske…..i morgon ska jag och Kevin iväg tidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar