Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

lördag 5 juni 2010

Ikea


Nu väntar jag på att Robert ska komma hem så han kan skjuta mig och Elin till carla.
Vi är några tjejer som hade tänkt ha tjej middag och dricka lite vin sedan beger vi oss till stan för att gå på bio och se Sex and the city. Jag har redan tjuvtittat på den när jag var i Örebro förra veckan. Men det ska inte vara några problem att se den igen.

Är så arg och ledsen över att min kamera har gått sönder...:( :( Känns tråkigt att man inte kan fota på lilla Kevin. Visst jag har kameran i mobilen men det funkar inte att .adda ner bilderna till datorn. Min telefon är så himla knäpp...hatar den!
Önska bara att man hade pengar så man kunde köpa den punkt nu!!!!!

På tal om köpa så hade jag igår en riktig mysdag jag och Kevin tillsammans med farmor och farbror Rolle ;) Vi åkte tidigt till Ikea och var där i ett par timmar. De skulle köpa lite nytt till sommarstugan.RENA DRÖNMMEN lisbeth fick välja vad hon ville ha i huset. Som tur är så är hon förstådig. Hade robert sagt så till mig hade jag köpt halva Ikea, bara för att jag fick. Hur som helst så hade vi fyra jätte trevligt i varuhuset. Sedan åkte vi till sommarstugan så jag fick se hur fint det var. Det var helt underbart. Och go fika bjöd dom på. Ni skulle se hur glad Kevin va när han fick smaka på Rolles fikabröd :)
Men dagen slutade inte där inte. Kevin hängde me farmor och Rolle på studentfest och jag passade på att sova en liten siesta på sisådär 3h...helt sjukt men jag skyller på pollen som gör mig så trött...för vad skulle det annars vara?
Nä, måste sluta.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar