Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

fredag 18 juni 2010

Grattis Kevin på din 1 årsdag



















Igår fyllde våran son ett år . Jag och Robert har inte fattat ännu vart denna år har tagit vägen. Och framför allt att han har vuxit så himla fort. Från att vi fick hålla honom i våran famn för första gången när han var såååå liten och var helt beroende av oss till att han har blivit så här stor och duktig busunge. Lärt sig gå, äta själv och uttrycka sig med kroppsspråket och med hans egna språk som massa spännande ljud som håller på att utvecklas ord. Han är så fin och graciös.

Igår hade vi kalas för vänner och familjen. Det var så himla trevligt. Jag och Robert är så tacksamma att det var så många som kunde komma och fira våran goa prins. Vi hade så trevligt med alla som kom.Tusen tack!!!!!

Idag gick dagen fort. Jag och Alexandra gick upp tidigt så vi kunde vara inne i stan kl 10. Vi var tvungna att använda tiden med omsorg. Så vi kunde göra en bra shopping innan hon skulle åka hem till Örebro. Elin B och barna skulle också till Örebro för att hälsa på familjen i ett par veckor så Alex fick plats i deras bil och slapp ta tåget och fick trevligt sällskap hela vägen hem. Själv måste jag erkänna att jag saknade båda tjejerna så fort jag sa hejdå!! Men men min tröst är att Elin bor nu i Göteborg och kommer hem snart och Alex kommer om ett par månader vara mammaledig så då kanske vi kan träffas lite oftare med våra små.
Efter ha vinkat av tjejerna och Elins barn gick jag till Madde som bor inte så långt bort ifrån backaplan. Det var jätte kul att träffa henne eftersom vi inte har setts på ett tag och hon har vart utomlands. Hon bjöd på jätte go fika och jag fick se vad fint hon och Rickard hade gjort i deras lägenhet. Hon blev lite besviken över att jag kom utan Kevin och lämnade honom hemma hos pappa. Hon hade två spännande presenter till honom som han lekte med när jag kom hem med dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar