Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

lördag 10 juli 2010

Alexsandra

Heeeeeeeeeeeej hååå!!

Det är min å Alexandras underbara låt.
Vi skulle bli säkert rika om vi hade fått en krona för varje gång vi spelade den låten , sen vi precis hade flyttat till Göteborg. Anledningen att jag skriver detta är för att jag lyssnade på den idag när vi satt i bilen efter att ha vart i Tjörn med Robert, Marina och Kevin.
Lisbeth och Roland hade åkt dit med båten så vi åkte till dom för att umgås och bada…eller tjaaa… alla badade utom jag och Lisbeth. Kevin badade för första gången i havet. Verkade som han inte har gjort annat än badat. Tyvärr så glömde jag min kamera hos Emma igår så jag har inte kunnat tagit några bilder. Men Kevins farmor tog lite fina bilder på Kevin. Dels när han badade och när vi satt i gummibåten. Jag får ta och fråga om hon kan skicka över lite bilder…..
Hur som helst så har dagen varit härligt. Kanon väder och vi hade himla trevligt idag. Bra förslag av Marina idag ;)

Dags att sova nu för i morgon kommer Mia från Örebro och hälsar på…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar