Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

måndag 5 juli 2010

Grattis Sara!!!


Det första jag vill göra är att berätta för hela världen att min barndoms kompis har fått en liten flicka....längtar så tills man får träffa henne och hennes sambo och pluttisen. Varför ska det vara en bit att åka till Stockholm? **suckar**

Nu har jag äntligen fått lite tid för att sitta framför datorn.

För ca en timma sedan kom jag hem ifrån Sandra å Daniel. Vi har haft kanon trevligt som vanligt. Kevin fick leka och springa runt i deras fina uteplats. Det första Kevin fick var en puss av Alice.

Annars det som händer är att jag jobbar ganska mkt plus att jag har tagit några extra nätter och Robert är hemma med Kevin och är pappa ledig. Robert trivs å vara hemma och jag trivs att komma till jobbet. Nyttigt för båda.

Nä, dags att stänga av datorn nu. Skulle ha vart ledig i morgon men bestämde mig idag i sista minuten för att jobba extra.

Här kommer det lite bilder från helgen





På långpromenad tillsammans med tant Karin och Marina ;)

Kevin tillsammans med hans läckra tanter ;)

hiii huuuu här kan man se hans fina tänder ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar