Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

torsdag 20 januari 2011

Aj,aj brukar Kevin säga när han gör ngt han inte får eller gör sig illa.Igår fick jag prova på att säga Aj aj när jag kysste marken. Det var lagomt med is och lite grus så det rev fint i mitt knä och gjorde hål på mina leggings och en skrapade hand fick jag med på köpet. Igår gjorde det inte så mkt ont om jag gemför smärtan jag har idag. Men det ser ut som att det har kommit grus i såret. Får helt enkelt använda mina kunskaper om göra rent och lägga om det.Det straffar sig att vara lat.Tanken var att jag skulle gå från jobbet till ett APT-möte inne i stan...det kanske skulle ta mig 20 min att gå och få frisk promenad men jag ville lyxa till det med att åka buss och sitta på den i en minut. Såg att bussen höll på att åka ifrån mig så jag försökte springa för att hinna ta den men istället föll jag som en flodhäst.
Så klart att en kollega såg allt...trots att hon är sjuksköterska tog hon ej fram plåster...fy på dig!!! Nejdå, du hade säkert bråttom du med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar