Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

tisdag 1 februari 2011

Dominic 2 år


(kalaset var för 2 veckor sedan)

Födelsedags barnet Dominic bjöd på en kanon kalas.



Tack familjen Luca för en jätte fin dag hemma hos er. Jag och Kevin hade så roligt. God mat och trevligt sällskap. Kevin var glad att få träffa alla sina små vänner :)







Lilla Aton

Sockersöta Lilly










Gustav och Kevin passar på att kramas innan Gustav och lillebror Anton åker hem.


-------------------------------------------------------------------------------------

DoCkSkÅp

Här har vi två halvfärdiga rum. Ena rummet som ni ser har fått gult golv och andra rummet har jag inte bestämt mig ännu....vit kanske eller vad säger ni?





Lite ojämnt men dockskåpet var så när jag köpte...gamalt och slitet. Hoppas att det ser liiite bättre nu än innan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar