Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

fredag 19 augusti 2011

Mosters älskling!!!



Tänk va tiden går fort. Jag minns det som det var igår då jag hade en heldag med mosters lilla prinsessa på stranden i Brasilien. Tycker om alla mina syskornbarn men det är ngt speciellt med denna flicka! Vem vet,kanske är det för att jag känner igen mig i henne som barn....
Sedan var hon inte omöjlig att övertala henne att hänga med på stranden, eller cykla iväg och för att gå på cafe och äta massa goa bakselser eller bara gå till kiosken för att äta glass...... medans hennes syskorn stannade gärna hemma hos mamma och mormor :)
Tror inte att det fattade vad de missade :)



Min lilla gullunge, spelar roll hur stor du nu än blir...du kommer alltid vara mosters lilla flicka :)












Och här kommer det en till älskling :) Vi får hoppas att han får träffa sina kusiner snart! ;)




1 kommentar: