Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

söndag 7 augusti 2011

Ciccis Möhippa




Igår var det äntligen dags för Cecilias möhippa, som jag och Emma har planerat. Vi har verkligen kämpat för att inte försäga oss.
Jag har haft jätte dålig samvete över att jag har ljugit för Cicci och fått henne att bli orolig för mig i onödan.
Jag viste inte hur jag skulle lura henne hem till mig en lördag, så jag fick ljuga ihop att jag ville göra fettsugning och behövde skjuts och någon som håller mig handen.
Alla ni som känner Cicci vet hur omtänksam och snäll hon är , så det var inte svårt för henne att ställa upp. Klockan tolv kom hon som trogen vän för att hämta mig och där stod vi alla...












Smink,kläder och skor inför kvällen ;)



Ciccis, "handvätska" ;)



Lite pynt till min cicci









Stolt och genom go svärmor och blivande brud





Fånarna på farmen.....





















Tre läckra brudar, Emelie a la lady gaga style, cicci så klart och så Marie som klassisk brud...


Pengarna som cicci och Pernilla fick ihop på stan på 10 min, 240kr..
De undrade hur mkt de hade fått om de fick en timma på sig.



Hela gänget!









Vätske paus och uppdatering av facebook samt pluttignuttiga sms till sina gubbar stod också på schema.


Oj, oj oj så mkt som vi dansade


Tror inte ni förstår hur trött jag var vid 03:30 på natten, somnade direkt i bilen, då vi var på väg hem.


Tre snygga brudar Emma, Lydia och Pernilla på avenyn....Pernilla fixar skjuts hem



En pigg Lydia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar