Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

söndag 17 juli 2011

.........................Sjuk och uttråkad....................




Nu har det allt blivit långsamt att vara hemma och ta det lugnt.
Har inte gjort annat än slappat och snytit mig.
Huvudvärken kommer och går.
Det var så långsamt förrut så jag lekte lite med mitt smink, men det skulle jag inte ha gjort,nu har jag fått huvudvärk igen och är helt slut.
Känner mig precis som gubben i reklamen som gick för många år sedan. En gubbe som är jätte förskyld och säger: - Ni kvinnor talar om att födda barn, men ni skulle bara veta hur det är när en karl är riktig förskyld.
Jag tror att det är precis som honom jag känner mig idag. Bedrövlig!!!
Som tur är har jag snälla svärföräldrar och Kevin pappa som är snälla och ställer upp. Eftersom R jobbar i morgon så tar farföräldrarna Kevin ikväll så jag får villa upp mig lite tills i morgon.
Men jag saknar min plutt så himla mkt. Det är långsamt när han inte är hemma hos sin mamma.


Hela dagen har det gått åt att sova, och titta på film och gamla repriser....
Lugnare än så kan det inte blir.







Det kommer att ta ett tag innan jag vänjer mig med håret men jag jobbar på det....
Känner knappt igen mig själv.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar