Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

onsdag 6 juli 2011

Mormor åkte hem igår :(

Igår så åkte mormor hem, det känns sisådär faktiskt! Alltid lika jobbigt och ta farväl. Speciellt när man inte vet när vi skall ses nästa gång.
Som tur var kom Karin strax efter på besök. Då fick man tankarna på lite annat.
Så snäll och go som hon alltid är så hade hon med present till Kevin.
Tack snälla du, han kommer att bli så fin i de plagg du köpte ;)








Igår skjutsade Robert och Kevin mig hem till Elin. Va kul att träffa henne och barna. Jag fick gosa med Lilly i massor och även Teo kom fram till mig strax innan han skulle gå och lägga sig och gav mig god godnatt kram och en puss. Det var inte dåligt gjort av en cool 4 åring!

Här ser ni Elins fina hemgjorda stjärna som jag har tyckt så mkt om, och har beundrat den varje gång som jag har vart hos henne..Igår så fick den, stack min bästa Elin!!!!




Vet inte om ni ser det men igår när jag och Kevin var på väg hem så såg vi massa små små söta grodor utanför våran port.
Försökte få ett bra kort men de var så himla små och snabba

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar