Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

måndag 4 juli 2011

Vi slår in paket till min tremening

Det blev en lång men rolig dag för Kevin, mormor och jag.
Stan halvadagen sedan så bjöd vi Kevins pappa på tacos kväll.
Kevin passade även på att spela lite fotboll med sin pappa eftersom han tycker att mamma och mormor är för dåliga. Men att måla och leka med hans leksaker fick vi allt vara med på.
När pappa hade gått passade vi på att kolla på film medans Kevin var mitt uppe i sitt lekandet.






Jag lovade mamma att jag skulle slå in presenten till min tremening som gifter sig denna vecka.

Kevin passar på att också slår in ngt, vem vet kanske är det till mormor eller till Farmor och sin favorit Roland ;)




Dags att pimpa kortet med








Taadaaa, så här blev paketet....



Alltid samma visa, kortet försvinner från paketet och till slut vet man inte vem som är till vad och ifrån. Därför bestämde jag mig för att baka in det lätt i baksidan av paketet, så den inte kommer bort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar