Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

torsdag 14 juli 2011

Borås djurpark

Idag, började vi dagen med att åka till Borås djurpark, tillsammans med Kevins pappa och farföräldrarna Vi blev så glada att de ville följa med.
Kevin ville helst gå och hålla handen med Roland, så klart!!



Riktigt tjejiga pippi fåglar...rosa och fina..






Borås läckraste fågel










Vi fick även känna på hur det var att bli ut tittad som en apa i en bur. Vi "råkade" tappa lite lunch på marken och så hade vi finfin besök av en påfågel som ville luncha med oss. Men grejen var att vi hade publik som stod där och tittade på oss och fotade...mindre roligt. Så från och med nu ska jag låta djuren få äta ifred nästa gång de får mat. Amen!




Bästisarna










Lyckades nästan få alla i samma bild....glömde mig själv så klart men det kanske är lika bra....


















Tanken var att när jag kom hem, skulle det vara att gå ut på trubadur med några tjejer. Men jag tror att tråkiga vädret gjorde sitt till att många ställde in det. Plan B var att pyssla men det blev det inte heller.
Det blev rensa kläkammaren istället...tråkigt men det känns gott i efterhand.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar