Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

fredag 8 juli 2011

Mammas och Kevins fina kompisar ( fast vi saknade några idag)

Kevin va överlycklig när det plingade på dörren och det var hans kompisar på besök. Tyvärr, kunde inte Dominic och Emma komma men det finns andra dagar!



Elin, Lilly Cecilia, Gustav och Anton....tyvärr så fick jag inte någon bild på Teo. Han hade fullt upp med att leka med pippihuset
Äkta kompis kärlek <3






Har kommit på nya dumheter, som det här till kaffet när Kevin har lagt sig för natten.... ( löfte är att när burken är slut ska jag aldrig mer köpa nytt).





Kevin är van att åka bil, han hinner se en heldel under sina resor och det märker man i hans lekar. Det är alltid bilköer.

.... och vägarbete

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar