Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

lördag 9 juli 2011

Bröllop nr 2 nu i sommar ....

Får börja att önska de bästa till min fina tremening som gifter sig idag med sin Patrik. Tyvärr,har jag inte träffat honom ännu men jag förstår att han är en speciell person.Önskar er de bästa! Hoppas att ni har super kul idag med familjen. Ska bli skojigt och ringa mamma sen och höra hur tempo på festen är :)


Jag och Kevin avslutade kvällen med Fredagsmys. Popcorn och festis, mamma fick dricka coca-cola. Vi kollade på amerikansk version av det här programmet då folk springer på tid i en vattenbarna hinder. Nu minns jag inte vad det hette men i den Svenska varianten så tävlar Sverige mot Norge och Danmark.
Men det tycker Kevin är roligt och kommenterar för fulla muggar när det händer ngt roligt eller knasigt. Lika så gillar han låt kameran gå. Så lite humor har han allt..... Gott och se han skratta och hänger med olika situationer på teven.




Datorn nästan alltid på ;) lika så teven...ajabaja mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar