Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

söndag 20 september 2009


Ännu en vecka har gått. Jag och Kevin har hunnit med ganska mkt faktiskt. Träffat Marina, vi åkte iväg och hälsade på hennes lilla syster Karin. Hon har precis flyttat in till stan med en kompis så vi passade på att se hur hon bodde. Jätte mysigt och go fika fick vi. Har umgåts med Sandra och Alice, haft fin besök av fröken Hertz och så har vi vart på Ullared
Om ett par timmsar ska jag åka in till stan med Kevin för att träffa Carla.

När jag skulle följa Madde till stationen i början av veckan passade jag på att springa in till banken för att öppna ett konto till Kevin. Så alla ni som vill sätta in tusenlappar till honom, säg bara till så får ni hans konto nummer ha ha ha...inga problem!!!!!!!


Vi har även varit på BVC. Det visade sig att Kevin är 63 cm lång och väger 6500g. Fattar inte hur snabbt min lila pojk växer

I Torsdags så hade jag och Robert barnvakt. Farmor och Rolle passade honom ett par timmar medans mamma och pappa handlade kläder till oss själva för en gång skull.
Det gick så fint så. Jag måste erkänna att jag var lite nervös för att vara borta ifrån Kevin för länge men allt gick så fint så. Kevin hade haft en jätte mysig stund med farmor och Rolle med massa mys och bus. Vi kom hem hade Rolle redan nattat honom.


Prov testade igår att sätta honom i sittstolen en liten kort stund. Han var hur nöjd som helst. Bara skrattade åt mamma.
Här är två tavlor som jag köpte på Ullared som jag är så himla nöjd med.



Och här är beviset på att jag har inte handlat tok för mkt.Jag handlade bara 70 kr över det jag och Robert hade räknat med.

Har faktiskt budat igår kväll och i morse på tradera. Himla kul grej men farligt. Hittade lite polarn och pyret kläder åt kevin. Det blev billigt och bra.Nu får man bara hoppas att man får kläderna också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar