Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

lördag 5 september 2009

Hallsberg, Kumla, Örebro och så Västerås i veckan

Denna vecka var en bra men intensiv vecka. Träffade massa goa människor.
Började med måndag, då jag och en kollega tog en fika här i Kungälv.Sedan tog jag och Kevin bussen till Göteborg där vi träffade Carla. Kevin blev storm nyfiken på tant Carla. Trivdes hos henne. Tisdag kom Sandra på besök med sin lilla bakelse. Vi tog en fika i stan och sedan gick vi till Lena och hälsade på en stund. Jag fick sedan skynda mig hem för att möta upp Mia. Hon hade varit här nere för att hälsa på W innan hon skulle åka utomlands. Så jag passade på att åka med henne upp till Närke. Så vi fick våran egen tid när vi åkte upp till Närke. ¨
Hon skjutsade mig till Hallsberg där Ellie bor i sin fina torp längenhet, kan man säga så?
Hur som helst hade jag och Kevin två mysiga dagar tillsammans med Ellie. Jag fick go mat och trevlig sällskap och Kevin fick mysa med både Ellie och pissemissen. Törs knappt berätta vad jag lurade i Ellie vad vi skulle göra efter vi hade vart och hälsat på Madde tillsammans med Mia.








I Torsdags kom Titti och hämtade mig och Kevin hemma hos Ellie. Vi åkte till Ida för att träffa henne och familjen. Det var himla spännande för de hade precis köpt hus och jag hade inte träffat hennes son ännu. Så det var kul. Hennes son var så himla fin precis som sin mamma och pappa. Jag och Titti åkte hem mätta och glada. Ida hade bakat äppelpaj då vi kom och hennes sambo lagade jätte god middag.
Vi tre hade en jätte trevlig dag tillsammans...


Mammas och pappas ögonsten

Frukostbuffe med Alex innan jag och Kevin skulle med tåget hem till Robert/pappa.
Vi hann springa förbi Alex nya lägenhet innan. Jätte fint.


Här har vi Kevin (trötter) tillsammans med sin polare Milo (piggelin)



I fredags då vi kom hem var både Kevin och jag trötta, så det blev en lugn dag. Och i Lördags fortsatt vi att ta det lugnt. Vi åkte till Ikea en snabbis och käkade mat och köpte lite prylar till Kevin.

Och idag hade vi fin besök av Sandra och Alice. Sen kom också Marina. Vilket var mycket trevligt.

Gött att ha bara bra människor runt omkring sig som gör en glad och ger krafter.

Nä ska sluta här. Har fullt upp med att prata med Mia.
Hon har nu åkt iväg.
Vi saknar henne här i Sverige. Som tur är så går 4 månader fort...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar