Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

onsdag 23 september 2009

Sina rätta färger

idag mår Kevin lite bättre. Har har varit lite små förskyld nu i ett par dagar men det går åt rätt hål. Han är så duktig för att vara så liten. Mamma beundrar honom verkligen.
Vi gick ut en sväng idag, det blev en snabbis för jag hade så himla ont i ryggen. Det har börja komma nu igen. Här omdagen hade jag också himla ont.
Som ni kanske vet så har jag börjat att gå in på tradera. Det är en himla rolig men farlig sida om man är där för länge. Annars så hittar man fina saker för bra pris.
Har precis köpt en jätte fin ny klocka.
Idag blev jag lite paff av en vis person, hur kan man ha mage och säga så? Det visade verkligen personens rätta färger. Skönt att man upptäcker sånt i tid fast samtidigt lite tråkigt.Men som tur är det inget som tynger mig. OCH FÖR ER ALLA NYFIKNA, ÄR DET INGEN IDEE ATT NI FRÅGAR VEM DET ÄR ELLER VAD DET ÄR FRÅGAN OM ,FÖR JAG KOMMER INTE ATT BERÄTTA DET FÖR NÅÅÅÅGON MER ÄN TILL ROBERT KANSKE.

I morgon blir det föräldragrupp på BVC, vi ska gå igenom om mat och sånt. Ska bli skojigt och träffa alla och se vad de fick. Har bara träffa två från våran föräldragrupp. Vi har en himla stor grupp. 9 par.
Ska även försöka slå ett pling till cissi, emma och sandra och höra när det är dags att ses alla samtidigt. Det var ett tag sedan. Men det är lite svårt att få ihop en tid som alla kan samtidigt.
Nä dags och fixa mat snabbt innan R kommer hem och K vaknar...

adios

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar