Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

måndag 31 augusti 2009

Och så var det måndag= regn


kevins första dagar hemma. Tänkt att tiden går så himla fort. Snart är han tre månader. Rätt var det är så ska han flytta hem ifrån.



Här är min pluttis bara ett par minuter gammal. Han va lika snäll och lugn som det ser ut på bilden.


Bland det bästa som finns är att se min underbara pluttis sova. Ser alltid lika gott ut.Också första vecka hemma.


Och här har vi inte mindre än prinsessan Alice. Som igår träffade vi på Liseberg med hela hennes familj. Medans jag, Sandra, Daniel, Alice morfar Thomas och moster Amy åkte massa karuseller, satt Kevin och Alice snällt och tittade på tillsammans med Robert och styvmormor som våkade ej åka.


Dags och klä på sig för idag ska jag träffa Natt-Lena från jobbet. Vi ska ta en fika och passa på att visa upp min lilla prins sen ska jag åka in till stan och träffa Carla. Ska bli himla roligt på tanken att jag har inte träffat henne på länge. Lika så ska jag träffa Madde...rolig dag!
Ska bli spännande och höra sen hur Robert har haft det på jobbet. Stackarn! Första dagen efter ha varit sjukskriven hela sommar. Bajs sommar för hans del. Gipsad fot, fick ej köra bil eller stödja foten med ngt. Med andra ord fick han sitta hemma hela dagarna :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar