Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

lördag 15 augusti 2009

Jag missbrukar ett spel på facebook just nu

Ja mycket har väl hänt sen sist jag skrev. Nu mera har jag egentligen mer tid att skriva för Kevin har blivit lite lättare att ta hand om, tack vare att han växer och vi har lärt känna varandra bättre.
Orsaken till att jag inte har haft ro att sitta här skriva är att jag har blivit beroende av ett spel som finns på facebook. Måste komma etta till varje pris.

Förra vecka så åkte jag med Kevin tillsammans med Marina och Karin till Örebro. Karin hade en kompis som hon skulle hälsa på och Marina skulle göra oss två sällskap och träffa mina vänner.
Vi kom på fredag vid sex tiden. Vi käkade mat på grekiskt restaurang tillsammans med Mia och Titti. Titti hade köpt present till Kevin från Spanien som han är mkt glad över. Har hängt den vid skötbordet vilket funkar jätte bra, han tittar på den och pratar medans jag kan byter blöja i lugn och ro utan skrik. Han verkar inte vilja avslöja vad han säger till den. Det vill han hålla hemligt för mamma. Men roligt är det. Marina hade också köpt present till honom. Två par strumpor, med döskallar på som var hur coolt som helst.
Eftersom jag och Marina bodde på hotell med lilla Kevin så åt vi en jätte god frukost på lördagen. Alexandra med sin Peter kom över och lika så Ellie. Efter en trevlig frukostbuffe med gänget så åkte vi vidare till berömda fjugesta, till Alexandras mamma. Hon var barnvakt åt Alex systerdotter Tea. Äntligen fick man träffa henne. Hon var en mkt festlig och cool liten tjej.
Efter det åkte vi vidare till Hallsberg där möte vi upp Ellie igen och så träfffade vi Emelie med familjen. Det var hur underbart som helst att få träffa henne och hennes två flickor som jag inte har träffat på länge. Mycket trevligt och där fick kevin också presenter av flickorna. Mycket bortskämd pojk jag har! Blev så glad för jag fick lite prydnads saker till lägenheten av Em. Love it! Hon är så duktig på sånt. Tack så hemskt mkt Em.









Onsdags kom Mia på besök med Madde och hennes dotter Hanna. Go och glad tjej som inte vet vad gråta eller gnälla är. Är nog lika snäll som sin mamma.

Och slutligen så var jag ,Robert och Kevin bjudna till Karin som fyllde år i torsdags. Det bjöds på god mat och trevligt sällskap.

1 kommentar: