Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

onsdag 26 augusti 2009

Göteborg


Idag passade jag och Kevin på att åka in till stan och träffade Sandra och hennes prinsessa Alice. Hon var lika söt som vanligt och hade jätte fina innekläder precis som sin mamma och pappa. Ska nog börja kalla dom för familjen trend istället för familjen Svensson ;)
Hur som helst så hade vi en trevlig dag, vilket man alltid har när man umgås med Sandra. Vi åt lunch på linne, köpte gåstol till fröken Alice och så fikade vi vidare.
Sprang på Denise inne istan. Hon hade precis slutat jobbet och var på väg till någon affär. Kul och lite överraskandet att träffa henne. Igår så var hennes tvillingsyster hemma hos oss på besök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar