Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

fredag 21 augusti 2009

Mamma och Kevin

Det som har hänt denna vecka är att mamma min har varit här på besök i några dagar. Och som vanligt så kan inte mamma låta bli att komma med massa presenter. Kevin har fått både skor och tröjor och jag fick en jätte fin duk och porslin och Rorbert en tröja.


Får tacka mor min för alla fina presenter och hjälp med Kevin under tiden du var här. Hoppas att jag inte tröttnade ut dig alldels för mycket när vi sprang på stan i Göteborg och i kungälv hehe..men fina saker fick du hem





Kevin har även fått träffa sin stora och coola kompis.


Sånt här kan jag hålla på med ibland när jag vill koppla av. Trams och onödigt kanske några tycker..menmen...jag är ju jag.




Kolla in tant Sandra och Daniel, va fint jag sitter här som en prins. Fattas bara prinsessa Alice vid min sida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar