Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

tisdag 4 augusti 2009

Det blir en snabbis här! Måste skynda mig in i duschen passa på nu när Kevin är snäll och nöjd hos pappa.
Är bjuden hem till Emma och Dominic i Bohus. Ska bli trevligt och komma ut lite än att bara sitta hemma.
Igår åkte jag och Emma till Backaplan med våra barn. Det var meningen att vi skulle åka till Göteborg men köerna va så långa strax innan bron och det regnade så. Och lilla Dominic var ganska less på att åka bil så det blev backa, vilket gick minst lika bra. Det var jätte trevligt och tiden gick så fort så.
Rätt var det var så var klockan 19 och affärena stängdes. Då trodde vi att klockan kanske var 16 ha ha ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar