Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

måndag 3 augusti 2009


Igår hade svenska media fokusen på den underbara trubaduren Cornelius wresvik.
Och det var väl bra för det var en himla bra artis. Kan lyssna på hans musik i timmar när jag väl vill lyssna på musik och koppla av hemma.
Tråkigt att alla bra artister som man tycker om är döda som Elvis, Cornelius, Sångaren i Ramones och så king of pop och dans skulle jag vilja säga, Michael Jackson!!
Nu finns det bara en kvar, men han får man hoppas på att han ska leva många år till. Robbie Williams.

I söndags så var Kevins Farfar och farbror här på besök. Nathaniel satt lite med Kevin vilket han tyckte om och somnade så gott så jag kunde passa på att plocka ur diskmaskin och laga mat i lugn och ro. Och Lennart satt igång och jobba som vanligt. Hjälpte oss att klippa gräsmattan eftersom Robert är fortfarande gipsad och så målade han våra staket. Tack så hemskt mkt för all hjälp Lennart!!!

Efter de hade gått och jag och Robert hade ätit mat så tog jag och kevin en långpromenad med hans farmor. Vi gick till chriss och var där ett tag. Kevin var så nöjd där. Fick massa uppmärksamhet av flickorna som jobbade och han låg så bra i chris säng och tittade på hans saker. Jätte spännande. Han höll sig vaken hela tiden men sen när vi gick hem sov han hela kvällen och fram till klockan 20, så jag fick faktiskt väcka honom för att byta blöja och ge honom mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar