Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

tisdag 10 november 2009

Förra vecka hann jag inte skriva så mkt på bloggen eftersom våran modem strulade.

Men det som har hänt är att Kevin har fått umgås med sin kompis Petter ifrån mammagruppen. Han är äldst och gladast i gänget. Och för er som var på Kevins dop, kanske minns Petter ifrån dopet med. Han var den snälla söta pojken som döptes förre Kevin... Söta goa Petter!
Dagen efter fick han besök av storgrabben Markus. Han är lite över ett år men redan intresserad av datorer. Han fick låna min gamla dator.

Under helgen så har Kevin fått umgås mycket med Lisbeth och Rolle( farmor och bonus farfar. Han sov över borta för första gången hos dom från fredag till lördag. Och det gick så bra så. Han va så glad och snäll medans mamma höll på döö av saknad..hehe... På lördag åkte jag och Emma till Ullared utan barn. Det var bland det värsta jag har sett under alla mina ullareds besök. Det var så fruktansvärda köer. Vet inte om jag fick med det på bild så bra men vakterna sa att man fick vänta i ca 3 timmar om man ställde sig sist. Men jag och Emma lyckades smita ini kön som var nästan framme vid entren som tur var. Visst det är fult och göra så...men vi tänkte !"# inte ställer vi oss ute i regnet 3 timmar för att komma in och handla när vi har åkt så långt, sen så skulle vi aldrig ha hunnit handla klart.
Roligaste händelsen när vi väl var där inne om man inte bortser alla kanon priser.... var att tanterna från kanals 5 ullareds serie var där. De var lika roliga som på tv. Resten vågar jag faktiskt inte berätta mer än att jag och Emma misstänker att de spelar in säsong 2.














2 kommentarer:

  1. Nähä, träffade ni tanterna. Fan va skoj. De är ju helt crazy!! Skönt att det gick bra med barnvakt. :)
    Hur mycket blev notan på då`?

    kramar

    SvaraRadera
  2. långt ifrån dyrt!! Allt jag har köpt har vart prisvärt och det är jag värd ha ha ha....Nejdå för en gång skull är jag tidig med julklapparna. Känns skönt att slippa stressa sista minuten.

    SvaraRadera