Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

fredag 27 november 2009

Markoolio


Tänk att min underbara snälla och rara Kevin gillar Markoolio.
Precis som sin mamma. Det bästa han vet när han är ledsen är att lyssna på Markoolio som mamma har som ringsignal på mobilen. Har provat med andra låtar med men det är ngt speciellt med Markoolio ;)

Idag har Robert tvingat mig ut till Backaplan för att handla kläder.
Japp, så illa är det! Att sambo erbjuder sig själv ( nästan tvingar än) att handla kläder åt en, fast han är trött och har jobbat hela dagen.Det är sant. Fick ta det jag ville. Hur ska jag tolka det? För att han är snäll, och tycker att jag inte klär mig rätt eller för han viste att jag inte skulle hitta så mkt? Nä, skämt och sido så blev jag jätte nöjd med våra inköp. Det blev två byxor, en klänning, en kofta, en tröja, diadem och så underkläder. Jag är jätte nöjd. Tack snälla Robert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar