Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

söndag 29 november 2009

Kals hos Karin och fest hos Madde

Igår var det en jätte trevlig dag. Kevin var verkligen på bushumör när han vaknade. Tyckte det var roligt med diadem.




Efter pappa hade jobbat klart åkte vi till Karin och hennes familj för att fira Karins 15 år dag. Kevin hamnade fort i Karins famn och där trivdes han. Fick all uppmärksamhet av Karin och hennes bästa kompis. Han somnade till slut i Karins famn och under den tiden bjöds det på smörgåstårta , kaffe och tårta. Allt var jätte gott. Innan vi skulle åka vidare till Kevins farmor och farbror Rolle tittade vi på bilder och filmklipp på Karin när hon var iväg och spelade matcher med pingis. Hon är ju så duktig och det är så roligt att se att det går så himla bra för henne. Beundra henne att hon hinner med allt. Skolan, vänner massa träning och så matcher på det.


Efter att vi hade lämnat Kevin i goda händer efter kalas åkte vi direkt till Bohus för att hämta Emma. Vi åkte direkt till Maddes fest och där var det redan fart på festen. Vi fick träffa alla Maddes trevliga kompisar och efter en stund kom maddes tvilling syster Denise med sina kompisar.
Dom var lika goa dom.





Efter ett par drinkar och mamma prat tyckte Denise att vi skulle spela lite spel.
Spelet hette " helt hysteriskt" och det var rätt namn för spelet.
Vi blev ju galna....
Man skrattade så man nästan fick ont i magen.

















Efter ett par timmars förfest var det dags att ta bussen till avenyn för att festa vidare.....








Precis innan jag och Emma skulle åka hem så träffade vi ett gäng roliga killar. Dom var visst från Lilla Edet. Det var tydligen de bästa ställe stället man kunde bo i och det mycket speciell, enligt dom. Vem vet de kanske har rätt. Jag och Emma har en mycket god vän som bor där med sin fina familj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar