Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

onsdag 2 december 2009

Hejdå pappa, vi kommer att sakna dig !!!


Får skriva en snabbis. Ska snart ta mig till stationen för att ta tåget till Närke. Ska träffa mina älsklingar. Så jag blir borta från onsdag till måndag.
Daniel och Sandra om ni läser detta så skulle jag vara jätte glad om ni kunde skicka kortet via mail som Sandra tog i måndags. Ha ha ha !! Hade vart kul och ha med det på bloggen.
Lika så för fröken Marina och Johan. Hade vart jätte kul ifall ni kunde maila över lite bilder från i söndags då ni bjöd oss alla på så god mat och sällskap. Ni hade ju julpyntat så fint i lägenheten och lika så dukningen var så fint.
Så kan jag lägga upp bilderna sen när jag kommer hem.

Annars så får vi tacka för oss.....

massa pussar och kramar till pappa, farmor och mormor från
Kevin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar