Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

fredag 11 december 2009

tjoo heeej

Usch, va veckan har gått fort. Kändes skönt att komma hem när jag satt på tåget men nu börjar jag sakna Örebro och hallsberg igen. Tänk om man kunde flytta över alla man tyckte om och så jobbet till Örebro. Kanon hade det vart.
Hade ju så himla trevligt när jag var där. Hann träffa alla vänner och hann göra massa roliga saker. Titti hade ju fixat en jätte trevlig tjejkväll med utegång. Nina (alex mamma) var så snäll och var barnvakt åt Kevin. Trodde inte att jag skulle träffa så många ute men nästan alla på mitt gamla jobb var ute och dansa så det var kul och träffa dom igen.

Det här skulle Kevin ha haft på sig om han fick träffa Indras och Shanells pappa, fast tyvärr var han på jobbet då vi var och hälsade på dom. Plus att jag hade glömt mössan och halsduken hos Ellie.

Igår tog jag och Marina en snabb promenad med vagnen ut i skogen sen blev det fika hemma hos henne. Kevin passade på att busa lite med henne.







I onsdags hade vi från mamma gruppen lite pysel kväll med våra barn och karlar. Kevin passade på att låna Petters hoppgunga som han verkligen älskade.











Nä dags och sova nu, men om jag hinner sen kanske jag lägger upp fler blider från Örebro,från lördag och söndag.
Tråkigt att jag glömde ta med mig kameran till Jobbet i tisdags då vi hade julfest och Kevin var med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar