Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

fredag 4 december 2009

Nu är vi framme i Hallsberg

Resan gick bra. Han var så snäll under hela resan med tåget. Han är den perfekta barnet att resa med och träffa massa folk. En social liten grabb.

När vi väl kom hem till Ellie så börjde Kevin på en gång inspektera och undra vart vi hade kommit. Man märkte att han tyckte att det var spännande.
Ellie satte honom i en korg där han gillade att sitta. Bra uppfinning av Ellie eftersom hon har ingen barnstol, så korgen funkar perfekt.
Kevin är nöjd för här blir det massa bus och mys med tant Ellie. Även Ellies trevliga grannen Johanna har varit förbi ett par gånger och lekt lite med Kevin.Igår hade vi filmkväll med grannen, chips, popcorn, ostbågar och godis stog på menyn och så coca-cola så klart ;)







I Torsdag hann jag träffa Sabina en snabbis med sin dotter innan jag skulle vidare för att träffa Emelie och hennes flickor.
Det var ett tag man träffade Sabina. Om jag inte minns fel så var det precis innan jag skulle flyttade till Göteborg. Så det har gått ett par år sen vi sågs.








Här vi den berömda krogen som fungerar som barnstol eller bara för att leka i.






Efter att ha sagt hejdå till Sabina och Ellie möte jag Emelie. Vi tog en promenad och hämtade flickorna hos dagmamma och i skolan. Upptänkte rätt så snabbt att Shanel kommer att bli den perfekta mamman när hon blir stor eller till stor hjälp ifall mamma och pappan vill skaffa ett till syskorn. Hon ville hemskt gärna köra vagnen med Kevin när vi skulle hem. När vi väl kom hem till dom blev Kevin jätte bra omhändetagen av flickorna. De drog fram alla deras leksaker och lekte med honom.
Shanel tog sig ansvaret att ge Kevin mat och lika så läsa en saga för honom innan vi skulle gå hem.
Shanel hann även med att klä upp honom lite...hehehe





Underbara Indra har blivit så himla stor och så duktig










Så här fin blev min son efter Shanel hade piffat upp honom



Ha ha ha Tjejerna fick vars sin bok med "hello Kitty" av Kevin. I dom innehöll det klistermärken som vi sen hittade klistrade på teven. De fick dom ta bort innan pappa kommer hem och vill titta på fotboll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar