Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

torsdag 2 februari 2012

Mamma kan inte!





När jag och Kevin leker så brukar vi oftast måla,läsa saga, leka med hans bilar och dockor....
Idag tänkte jag att vi skulle leka såna lekar som han och sin pappa brukar göra.
Vi spelade lite innebandy men efter en stund så suckade han och sa: mamma kan läsa bok istället.

Ikväll när Robert kom hem så började dom två spela fotboll då säger han till sin pappa att " Mamma kan inte spela fotboll eller Innebandy"....jaa så är det kanske.



Tyvärr så älskar Kevin fortfarande sina nappar, vi försöker så gott det går men rätt var det är....... så är den där i munnen igen.
Kolla in hans napp alla blåvitare ;)



När jag skulle packa ner lite prylar hittade jag den här godis askar.
Hade köpt en sån till mig och Elin förra hösten när vi skulle börja läsa.
Det verkade som det hjälpte för hon fick massor av MVG och jag fick två MVG och två VG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar