Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

söndag 19 februari 2012

Varför???

Det senaste med min son Kevin är att han frågar mycket varför? Och när man har förklarat klart, kan han komma med en till varför?
När en annan ska fråga honom något, kan han bara svara kort och gott, DÄRFÖR! Jag försöker att alltid svara på hans frågor så jag tror inte att han har tagit det i från mig eller Robert :)

Annars så är det fullt upp. Jag bara längtar tills denna månad är slut och vi är klar med flyttstädningen(två lägenheter att städa).

Sen är det tapetsering och montera lite fler köks skåp och luckor i köket.
Och börja mentalt förberedda att börja på ett nytt jobb. Det kommer säkert att vara tufft första månaden. Jag ska börja på ett helt ny ställe, kommer att jobbar dagar istället för nätter. Men det blir nog säkert jätte bra när kroppen har vant sig.

Har inte skrivit på ett tag eftersom det har varit fullt upp med jobbet och flytten men jag kanske kommer igång snart här på bloggen.
Det har varit så mkt att jag har knappt hunnit med att prata i telefon med mina vänner...då är det mkt och göra ;) tssss

Här kommer det lite bilder



Här trodde jag att min son gjorde rocken roll tecknet, men Magnus A, har nu lärt mig att det är en surf tecken.... jag har svårt att komma ihåg folks namn så att hålla reda på fingrar också...blir nog lite överkurs.





Kevin har nu kommit i en Alfons Åberg och Smurfarna period.
Vilket jag är himla tacksam över så slipper jag se drömmarnas trädgård på ett tag.

:

Våra nya grannar som vi alla är himla nyfikna på.... ha ha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar