Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

måndag 27 september 2010

Hela veckan med familjen Björk :)))





En ny vecka. Kan bara inte fatta hur fort dagarna går. Det är ju måndag och söndag varje dag känns det som.
Förra veckan var vi mkt med Elin och hennes barn. Jag och Elin brukar ju alltid träna på afrodans på tisdagar. Onsdag var hon här med barna och vi åt lite hemma gjorda hamburgare. Jätte gott!! Fredags så träffades jag och Elin igen med Emma. Alla hade fått lön så vi unna oss lite shopping på stan. Det blev en dyr historia för mig. Hade lika gärna kunnat köpt den där dyra kavajen vi alla såg för 4000kr på NK. Fast å andra sidan hade jag inte fått allt de andra jag köpte.

I Lördags var det mässan för andlighet och kropp och själ här i Kungälv. Läraren på religion tyckte att vi skulle gå på den eftersom det ingår lite i våran kurs så jag gjrode det mer än gärna med Elin. Jag körde tarotkort och hon träffade en intressant mysko gubbe som berättade om hennes tidigare liv. Det vissade sig att Elin har varit många intressanta personer. Jag fastnade för när hon var en orm. Ormar är läckra djur.
Om det är sant eller inte spelar ingen roll..vi tyckte det var himla intressant.
Tror att jag fick klart vad jag nu ska skriva om i min speciall arbete för religion B.




Här är lite bilder från Kevins dagis


Skohylla med hans namn på
Måste säga att frökerna är duktiga på att ta bilder och lägger upp dom så att vi föräldrar och barna kan ta del av dom

Här hälsar han på sina kompisar på morgonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar