Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

onsdag 22 september 2010

Maaacka packa.......kan du gömma den??? Pinke ponken



Hans favorit leksak nu är Iggelpiggel som också finns att titta på tv tidigt på morgonen #gäsp# Den blåa nallen hänger med över allt...börjar nästan få allergi varje gång han börjar prata eller sjunga. Men men är Kevin glad så är mamma glad :)





Istället för att sitta här och göra klart mitt arbete som ska lämnas in i morgon till skolan så Sitter jag här och funderar vilken klänning som skulle passa mig bäst i när jag ska på bröllop. Har 3 vänner som gifter sig nästa år. En till våren och två till sommaren Bara tanken att Em och C ska äntligen gifta sig får mig nästan att gråta av glädje.
Inte för att skryta och ta äran men det var tack vare mig och mitt ex de träffades. C är kompis med mitt ex och em fick jag tjata mig till att hon skulle hänga med oss tjejer ut och festa en kväll. Virre och jag hade fixat lite förfest i hennes mysiga etta. Kul var det för det kom mkt folk. Em hade spanat in c och berättade hur snygg hon tyckte att han var. Så jag ropade efter honom och stackarna blev så röd så... Jag kanske va lite pinsam menmen...det gick ju bra för efter den dagen så satt de två ihop :) De är så fina så!Måste nästan vara 6-7 år sedan. Om jag har fel EM får du gärna maila och rätta ;)

Annars så har det inte hänt så mkt. Helgen gick för fort. ALexandra och Peter besökte oss från Örebro. Lördag käkade vi tacos, försökte kolla på film efter kevin hade somnat men vi var för trötta själva så ingen hängde med filmen.... kanske Peter,eller?
De fick med sig lite saker som Kevin hade haft som liten som barnvagn och lite leksaker och kläder. Hoppas att lilla Rut kommer att tycka om det! Söndag gick vi alla upp tidigt så vi kunde sitta läääänge och äta go frukost och leka lite med kevin innan jag och alex och peter skulle åka till Ullared.
För första gången lyckades jag komma där ifrån utan att handla en massa onödiga saker som inredning och leksaker till Kevin.Köpte det nödvändigaste och så lite smått och gott till mig. Hittade en jätte bra locktång!!! Helt sjukt jag som har lockigt hår köper en locktång...jaja men det är skillnad på lockar och lockar!

Har utökat min träning nu så att jag tränar tre dagar i veckan. Afrodance, blandat dans och så zumba.
Nästa steg är att boka tid så någon kan visa mig hur jag ska gymma rätt. Egentligen borde jag veta detta in och utan till efter ha varit tillsammans med Petri som älskade att träna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar