Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

onsdag 29 september 2010

Tänker endast på träning just nu...hoppas bara att det håller i sig

Det här har jag nappat på som jag hade tänkt gå på ikväll. Visst det började förra veckan men jag har mailat dom och jag var välkommen ikväll.
Kan vara bra känner jag för att istället bara köra danspass. SÅ får jag lite tips om kost och hur jag ska träna till bättre resultat.

Tillhör du en av oss som har försökt eller vill börja träna men inte hittar rätt i djungeln av råd och rön kring träning, kost, måltidsvanor, muskeluppbyggnad, konditionsträning, stresshantering etc? Känner du att du behöver hjälp av någon som har lång erfarenhet och bred kompetens inom området hälsa, från området sjukgymnastik och rehabilitering till kostrådgivning, motivationscoach och Personlig tränare?

Det är svårt att börja träna, svårt att komma igång! Det är en utmaning och vi vet om det och vi lovar att möta upp och stötta dig i Din utmaning

På Sportlife Rollsbo finns vi med vår kompetens, utbildning och alla möjligheter att guida och stötta dig till en aktiv livsstil med säker träning du får ut mer av din egen hälsopotential.

Medlem: 1195kr för 12 v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar