Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

fredag 17 september 2010

Nu är hösten här...ÄNTLIGEN!!!!
Skolan har börjat, och det känns jätte roligt och spännande.
Kevin har börjat på dagis och trivs jätte bra. Han leker och busar med de andra barna. Personalen på dagiset säger att han är jätte duktig och att han har anpassat sig från dag ett. Inga tårar här inte när man lämnar honom. Känns skönt att slippa lida över det.

Annars så rullar det på. Jag läser heltid. Jobbar extra på helgerna. Var tredje helg nätter där jag har min fasta tjänst i Göteborg, annars å blir det extra här hemma.

Har lyckas träffa nästan alla tjejer på en och samma gång två gånger..senast i onsdags då Carla bjöd oss på middag. Innan de så var det när Lydia skulle åka iväg till Australien så bestämde vi oss att vi skulle träffas på restaurang och äta gott och ge henne en liten present från oss.
Annars har det blivit mer att jag har träffat dom en och en...men det är kul när vi väl får till det och alla kan träffas.

Förra helgen var vi familjen på kalas hos Lisbeth och Roland. Hans mamma fyllde år så först så var alla deras släkt och så vi bjuda på restaurang och sedan fortsatt vi firande med tårta och kaffe i rörtången. Jätte trevligt var det. Kevin var så nöjd för stora Isabella som har precis börjat första klass var på plats. Hon lekte och busade med honom som vanligt. Och då och då såg man hur Kevin gick fram till henne för att kramas. Det bästa han vet ....min lilla plutt!!!




Kaffe smakar alltid bäst efter man har rökt eller?













Medans vi väntar på kaffe så läser vi skvaller tidningar och undrar vem som är vackraste kvinna? Vad har brittan gjort med sig själv? Vilken är årets läckraste klänning? Osv...



Tjejerna va sisådär pigga på att vara med i bild...


Senaste kort på mig..tror det är dags för mig att sola lite och bli lite brunare...lite färg skulle inte skada ;/


På Fars Hatts restaurang.... Skulle äta middag tillsammans och säga hejdå till Lydia som skulle tillbaks till Australien

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar