Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

lördag 2 april 2011

Målar dag


Idag efter jobbet fick jag ett ryck och började att måla lite möbler som jag har tänkt på länge att jag skulle göra men inte har hunnit eller haft ork till det.
Innan julhelgen så hjälpte jag grannen att flyttstäda och fick lite möbler av dem som R undrade vad jag höll på med, och varför jag tog emot de, men tanken var att jag skulle måla det. Har inte målat allt ännu men det finns fler dagar :)

Under tiden jag målade så gjorde gänget i The hills lite sällskap! Underbar gäng, känner verkligen att vi har mycket gemensamt...de lever glamourösa livet medan jag sitter här i ett fult gammal trasig linne och måla gamla möbler som jag har fått av mina grannar ;)

Usch, nu tänker ni stackars gamla fattig Susanna....men grejen är att, visst det finns Ikea, och massa andra inredningsbutiker men ibland är det roligt med "fula" gamla möbler som är skojiga och pimpa upp. Det är dom som gör de lila extra i hemmet.















1 kommentar:

  1. Fint du gor det!
    Var pa tiden att du uppdaterade sidan.. Jag kommer hem 8 dagar over pask, kanske blir en tur till Gbg.. :) Kram Mia

    SvaraRadera