Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

tisdag 10 januari 2012

Ha ha, minns det som igår

...................ja det gör jag verkligen,när jag tänker efter så har jag haft så himla roligt med tjejerna.



Ha ha, hade en period i mitt liv som jag hade rastaflätor. Nån gång där då jag var 21-22 år. Det hela började med att jag fick för mig att klippa mig kort, men insåg det rätt så snart att det var inte min grej. Hade alltid haft långthår och korthår var inte riktigt jag. Så jag fick för mig att göra ngt nytt. På den tiden var det inte så vanligt med löshår som det är idag. Så jag provade på rastaflätor, vilket jag gillade jätte mkt. Hade det i omgångar och rätt var det var så var mitt hår långt igen när jag väl bestämde mig att sluta helt med flätor.



Här står jag med mina vänner Madde och Deninse Hertz, vi var så glada över att ha hittat min lilla kattunge som hade försvunnen hemma hos mig och @@£$$€ efter vi hade haft en fest.
Han kanske hade vart borta 1,5 timma men för mig var det evighet, tills vi fann honom.



Här har vi Snygg Titti och Ido,
livet va bra komplicerat på våran tid. Sola, sitta i parken och dricka kaffe och fundera på vad vi skulle köpa och ha på oss på kvällen då det var dags att gå på krogen....Jobb hade vi men den tog vi aldrig hem som vi kanske gör idag ;)



Här är kort på våran första kryssning tillsammans om jag inte minns fel... och tro mig vi har åkt måååååånga många gånger eftersom det gick direkt bussar från Örebro till Stockholm och det kostade nada tyckte vi, perfekt med mini semester med the girls, matbuffe och taxfri, och alla var samlade på en och samma båt hela kvällen.



Här är vi på charter resa på Mallis. Jag Veronica och Madde!
Tror det var min andra charter resa tillsammans med kompisar. Denna resa var verkligen händelserikt vill jag lova.
Vi var ett gäng på 11 st, så ni kan bara tänka er!
Kärleksbråk, romans, polisen, massa skojiga fester, go mat, förlovning, osv på semestern menyn....


nästa bilder från arkivet kanske det kommer bilder från de gamla goda tiden med alex och ellie...oooooh tur att man har slängt våran gästbok som övergick till fest och trams bok heheh, var alltid lika kul att läsa den

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar