Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

lördag 21 januari 2012

Kevin skriver/målar till Dominic


För exakt en vecka sedan var vi på kalas hos Dominic! Som vanligt så bjöd han och hans föräldrar på jätte go mat!
Barna på kalset hade verkligen roligt! Vi vuxna med för den delen :)


Efter kalaset så skjutsade Robert och Kevin mig till Madde Hertz, för vi skulle gå på Disney on ice och käka sen.
Och när vi skulle ta bussen hem så träffade vi Lydia, vilket va också kul!

Disney var helt magiskt! Nästa år är det perfekt ålder för Kevin att följa med. Så nu har vi ett helt år på oss att träna på alla disney figurer. När vi gick ifrån scandinavium, ville man själv få vara en is prinsessa :) Tänk att få kunna jobba så?! Det tror jag att jag ska vara i mitt nästa liv...en is prinsessa !!!




Förra söndag gick hela dagen för mig att måla möbler, lika så måndag. Kevin och Robert fick roa sig själva.

Nu har vi precis käkat Kina mat, grabbarna kollar på handboll ....trååååååååkigt! Så jag funderar på att börja packa ner lite porslin och sätta på kaffet.


Här är lite av möblerna jag har målat.





t.com/-wkIYimQ66rY/Txrc18r11UI/AAAAAAAACno/R-i-P07iuZQ/s1600/022.JPG">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar