Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

måndag 2 januari 2012

Vi hade en mysig söndag



Vi började första dagen på åren med att ta det lite lugnt...massa mys och så hjälpte Kevin mig att grädda lite pannkakor till lunch.
Vi ringde Kevins pappa och frågade om vi inte kunde gå på bio, vilket han ville.
Det var första gången för Kevin. Han var jätte glad för att gå på bio och tyckte att hela resan in till stan och tills vi kom fram till biografen och fick sätta oss var jätte spännande! Ni skulle ha sett hur glad han var.
När Filmen väl började så gick det inte att få kontakt med honom. Han var så inne i sin film och i sina popcorn.
Han tyckte verkligen att det var spännande att få gå på bio!Ni skulle ha sett honom så glad han var!
Vi har lovat honom att det blir fler gånger....speciellt när det är sånt väder som det var..regn och åter regn




Här har ni två bilder på en trött Kevin och Roland på nyårsafton :)

.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar