Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

fredag 13 januari 2012

Jag har vår känslor nu



Ja, det är helt otroligt! Jag har haft vår känslor hela dagen idag.
För om ni tittar på hur det såg ut utanför mitt fönster idag, så kan ni förstå att här finns det ingen snö.
Börjar undra om de som jag pratar ifrån norrland, verkligen har snö där uppe eller om det är påhittad :)




Det här har jag hunnit med ikväll...våran lägenhet känns inte längre så mysigt;)




Inte länge kvar tills vi får nycklar till våran nya hem vi har köpt :) Lääängtar






Kevin myser och läser saga för Niklas :)



Det var jag och Robert som döpte Niklas efter hans vän. Jag efter lilla Niklas som gjorde mig så glad när jag var som mest ledsen efter hans morfar dog.





Sedan vill jag tillägga ett STORT GRATTIS till Johanna min granne/kollega/vän och Lisa från mamma gruppen, Lotta som är mamma till Natalie och så goa Karolina till examen igår.
Jag är helt säker på att ni kommer kommer att göra skillnad!! Bra jobbat tjejer !!!

1 kommentar:

  1. Tack vännen,det känns helt overkligt att 1,5års studier är slut.. dock skall jag plugga matte nu i dagarna.. det var en superbra klass som gick ut,så vi skall försöka göra skillnad :D kram på dig

    SvaraRadera